Comeback?

Ojoj dags och skriva igen eller? eller vad tycker ni gott folk? Det var så länge sen jag skrev att de har ändrat på designen under tiden.. Känner mig lite efter nu, men ska skriva liten kort sammanfattning.

Pluggar som sagt BMABMC (Uppsala) och jag trivs som fan må jag säga! Har nollning nu också och klassen är skitsoft, Inte så många killar som går utan typ alla i klassen är tjejer så man hänger runt med ett tjejgäng fasst de är hypersofta så jag klagar inte ^^ Föreläsningarna kan vara lite jobbiga ibland för att de är en sån himmla omfattande kurs nu (Fysiologi & Anatomi) så man är inte sådär jättepigg men jag försöker och sliter hårt, jag ska förfan klara det här!

Kirrat en liten "mini chef" position på Värmlands Nation, kommer i framtiden att bli Klubbverkare som har hand om sin egna bar under en pub eller nattklubb =) Inte så bra betalt direkt men det skiter jag i, det är so otroligt softa människor som är där så det blir genast så mycket roligare. Dessutom behöver jag inte jobba så ofta så det passar perfekt så jag hinner med plugget också.

Annars så mår jag utmärkt här i Uppsala som förövrigt är en sjukt underbar stad! Har visning till den nya lägenheten den 16:e Sept. och sen den 1:a oktober så flyttar jag o Fifi in i lägenheten som ligger i centrala uppsala! Blir otroligt mycket smidigare att pendla till skolan och Nationen =)

Dagens Bild: Pubrunda imorgon med klassen, 13 nationer ska avverkas på en kväll! tror ni jag pallar? :P



Dagens Film:
Volver

Dagens Låt: Lady Gaga - Just dance

Dagens Klipp: Grymt bra dance låt! en inofficiell nollningslåt också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0