BMA

Igår var det pubrunda som gällde och den skulle göras med våran sköna klass BMA och våra faddrar. En av faddrarna fick jag reda på igår gick på Forsmark faktiskt =D det var skitskojj och få reda på hur det var back in the days därborta, (han gick där 02 så det var ett tag sen)

Vi började på Norrlands nation och drog i mig en storstark, sen lunkade vi vidare till Smålands nation och drog en storstark därmed plus en cider jag fick av Marina eller nån. Sen blev det vidare till Snärkes nation och där blev det åter en storstark plus en Carlsberg. Här hade vi inte så mycket tid kvar för efter kl 21.00 så börjar de ta inträdesavgift för varje nation så vi drog till Värmlands nation där vi stannade hela kvällen. Där drog jag i mig, 2 stora starka, 3 tuborg, 1 tequila sunrise, 1 black mintu shot, 1 xcider och 1 staropramen :)

Efter en mycket lyckad kväll med najs dance-moves, skön musik, härligt folk och en skön fylla så blev det att ge av sig tillbaka hemmåt då den sista nattbussen åker 02.30. Men innan stannade vi (hela gänget) på MAX och jag proppade i mig ett nattmål!

Dagens Bild: Let's go Sweden! vinn ikväll!



Dagens Film:
Battle for Haditha

Dagens Låt: Pink - So what

Dagens Klipp: Haha sköna dansare från Britain got talent


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymma dansare!! :D haha

2008-09-07 @ 10:31:56
URL: http://joannagoranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0