Woops!!

Sorry guys, ska lägga blogg.se som min startsida nu så jag inte glömmer uptadera!

Dagens Innehåll:
  • Tentaplugg?
  • Helg
  • Maskeradgask
Tentaplugg? jaa det är frågan om det varit något alls till denna tenta jag har imorgon! Det är i Laborations metodik och förvisso ganska omfattande men det är inte så svårt ärligt talat! Jag säger som våran lablärare sa: "Klarar ni inte denna teta så har ni inget här att göra!" Så rätt han har. Förvisso lite svårt med alla dessa räkneuppgifter på blodtryck, spirometri och cellräkning och det blir inte lättare utan en miniräknare (Claes Ohlsson blir imorgon!) men jag känner på mig att denna tenta kommer gå betydligt bättre än den förra som inte alls gick så bra faktiskt (har dock inte fått tillbaka resultaten än)

Helg är det efter tentan och då ska vi i klassen gå ut och käka och ha en avskedsmiddag åt Johanna som åker till Åland och ska jobba där fram till början av nästa termin. Då Fifi ska åka hem till Karlstad direkt efter tentan så kommer det bli bara jag som kille och resten tjejer! booyaa!

Maskeradgask blir på lördag då jag ska jobba i baren. Temat är medeltiden och klubbverket ska fixa outfit till mig så det blir spännande vad det blir!

Det bästa:
  • Klubben kommer vara öppen till 04:00
  • Sjukt kul med maskeradfester
  • Har en lång helg så det passar mig perfekt
  • Free alcohol för mig
Det sämsta:
  • Jobbar klubb på fredag och slutar sent därmed
  • Klubben stänger 04:00 men vi kommer sluta typ 10:00
  • Att man inte får vara på dansgolvet å dansa själv
Tjollahopp nu kom jag på att jag har ju tenta imorgon, man kanske ska plugga nu va?

Dagens Låt: TI feat. Rihanna - Live Your Life

Dagens Klipp: Haha älska slowmotion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0