Update

Ett nytt försök eller?, Ska nu skriva ofta men nästkommande inlägg kommer inte inehålla så mycket text, men ni ska få nått att läsa! Känns så ovärt och ha en blogg annars.

Dagens innehåll:
  • Värmlands Nation
  • Fabian Brunnström
  • Tenta plugg
  • Nya lägenheten
Värmlands Nation har gjort mig väldigt glad de senaste 2 månaderna! Jag har fått massor med schyssta kompisar och fått en grym erfarenhet i livet. Liksom jag jobbar ju som Barvärd så bartender biten får man ju såklart, men sen är det att ta ansvar när man står och bossar runt själv och håller i en pub. Sen städjobbet som man ska göra har gjort mig gott. Arrangera massor med evenemang osv. Det känns som om jag lär mig mer och mer hela tiden! UPPSKATTAS!

Fabian Brunnström WHAT A GUY!!! Den gammle Färjestad BK liraren gjorde Hat-trick i sin NHL debut!!? alltså fattar ni hur stort det är eller? Endast 2 pers hade gjort det innan (en snubbe på 70-talet och en på 40-talet) Han har skrivit in sig i historien och hans liv pekar uppåt hela jävla tiden. Från div1 till NHL historia på endast 2 fjuttiga år. Grattis mannen du förtjänar det så mycket!

Tenta plugg ska jag ägna den närmsta veckan åt! Har låst in mig i lyan och ska bara sitta å nöta järnet fram tills på onsdag nästa vecka. Kursen Fysiologi & Anatomi är otroligt intressant men det är väldigt mycket att kunna, Jag känner hur ångesten bara stiger och jag börjar bli ett nervvrak. Jag och Fifi har lagt ut en belöning åt oss själva om vi klarar det å det är ingenting mer just nu i världen som jag vill ha mer än ett godkännt på detta prov.

Nya lägenheten kan man kalla det nu? Har ju trots allt bott där i 2 veckor och allt är i princip fixat. Jag är otroligt nöjd över att bo här för den ligger så centralt och den är fräsch med mycket bra o schyssta grannar. Har satt upp mitt Hemmabio system som jag fick i tisdags. Krämar på ordentligt ;)

Dagens Låt: Katy Perry - Hot n' Cold!!!

Dagens Klipp: Fabian Brunnström är magisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0