Tentaplugg!

 Förord: Senaste dagarna har varit de mest konstigaste dagarna. Även fasst jag bara varit hemma i lägehnheten typ i en helvecka så har jag gjort så mycket

Dagens innehåll:
  • Tentaplugg
  • Filmkvällar
  • Önska mig lycka till
Tentaplugg. Det ordet har jag nog sagt 1milj gånger den senaste veckan, för varje gång någon frågar vad jag gör så svarar jag "Tentaplugg!" sen om någon frågor om jag ska med ut och ta en bärs eller två så svarar jag "Tentaplugg!" och om de frågar på värmlands om jag kan vara med på poleringsgasken eller herrmiddagen så svarar jag "Tentaplugg!"
Mitt liv har cirkulerat runt Fysiologi & Anatomi och det känns som om hur mycket jag än läser om det så kommer det åka ut lika mycket.

Filmkvällar. Efter en lång pluggdag så unnar man sig med en film eller två på kvällen för att då är hjärnan slut och pallar inte mer. Jag o Fifi körde på Bourne triologin först (mycket bra filmer, skön snubbe) sen blev det lite komedi med Robert Gustavsson. Filmer blir ju så otroligt mycket bättre med ett hemmabio system som jag nu ju har =). Nått som blir ännu bättre är den 42" LCD-tv som mina päron köpte till mig!?!? Jag blev chockad och de sa "denna är din för att du förtjänar den, att du lyckades börja plugga och engagerar dig så mycket i både plugg och studentrörelsen med jobbet på värmlands" Tackar säger jag bara! ni är BÄST!

Önska mig lycka till tentan nu då, oo vad jag vill klara denna kurs! Jag skulle bli så överlycklig och en stor jädra sten skulle släppas från axlarna!

Dagens Låt:
Coldplay - Glass of water (ny låt som kommer släppas med deras EP som kommer i nov.)

Dagens Klipp:
Hmm fejk eller vaddå!!?? stupid americans


Kommentarer
Postat av: hulle

Hoppas fan du klarar nu, come on dude! GL! =)

2008-10-21 @ 14:39:17
URL: http://femtiotva.blogg.se/
Postat av: Katrin

Komigen nu Pedram!

Uppdatera lite :)

2008-10-28 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0