Borta bra men hemma bäst!

Hej! jag vet att jag inte har skrivit så ofta men det kommer att fortsätta vara så sålänge jag har plugget och jobbet å tänka på, så det är ingen idé att tjata på...

Rubriken lyder som sagt "Borta bra men hemma bäst!" då tänker ni väll att jag menar att Uppsala är borta och Karlstad hemma? Men så är icke fallet, Uppsala har blivit mitt nya hem faktiskt. Jag trivs skitbra här mycket mer än i Karlstad, känner att jag inte har nått att göra därborta å allt blir bara skiit. Har gjort adressändring nu också så all min post slipper hamna i Karlstad så morsan får skicka upp dem hit.

Lyan är nästan fullt möblerat men det fattas fortfarande gardiner och en bordsduk, annars så tycker jag att våran lägenhet är en skitskön bra lya för 2 studerande. Har ju beställt ett hemmabio paket från samsung nu också 2000kr och hoppas på att den kommer så snart som möjligt så man kan kräma på som fan och ha fest!! ^^

Jobbade igår under Club 054 och fick stå i Öl-baren denna kväll. Alltså folk som kommer är antagligen svinpackade eller svindumma! Ena studen kommer det folk som ställer sig framför och bara "Jag vill ha en öl"....sen blir de tysta. ALLTSÅ WTF DETTA ÄR EN ÖL-BAR VI HAR FLERA SORTERS ÖL SÄG VILKEN DU VILL HA NÄR DU KOMMER FRAM SÅ JAG SLIPPER STRESSA UNDER DEN SKITLÅNGA KÖN SOM BILDAS BAKOM DIG!!!!!!!!

Over and out my friends, måste dra till IKEA nu och köpa lite stuffs

Dagens Låt:
No doubt - Hella good

Dagens Klipp: Orkar inte lägga upp nått idag gå in på youtube och sök på Will Smith och allt som kommer upp är roligt där! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0