Lite ljusare tider..

Helgen är avklarad snart och detta är en liten sammanfattning på den

  • Klubb 054
  • Sjukdom?
  • Filmmys
  • Avklarad tenta
Klubb 054 i fredags som vanligt men denna gång var det 02 öppet! Började med att det var middag i stora salen för läkarstudenterna och jag stod då i baren då, sen vid 22.00 så öppnade stora dansgolvet och jag stod i baren där med Stefan (en ny bartender på Värmlands) och det var så sjukt skojj! Brukar oftast stå själv i baren men nu med Stefan gick det skitbra och vi skötte oss utmärkt. Sen det bästa med att stå i baren på dansgolvet är att man kan dansa hela kvällen medans man serverar. Jag var helt slutkörd efter den kvällen kan jag lova

Vaknade upp 14.30 på lördagen och mådde inte bra alls. Halsen var typ 3 gånger större än normalt och huvudet hade en egen fest där uppe. Skulle på en liten Forsmarks reunion-middag igentligen men jag mådde så piss att det blev inte det. Sorry folket!

Filmmys och annat diverse sällskapsspel blev det istället med Fanny, Fredrik o Tova. Kollade på Lady in Water och spelade Cluedo o Giljotin. Grymt trevlig kväll som var lugn som tur va för annars hade jag bara kollapsat.

Avklarad tenta! HELL YEAH! Hej då till Anatomi & Fysiologi för den är jag klar med nu, återstår att se vad jag får på Labtentan men den ska också gå bra. Har ju börjat med en ny kurs nu som heter: Biokemi - Livets kemi

Dagens Låt: Daftpunk - One more time/Aerodynamics (Alive 2007)

Dagens Klipp: Så snyggt gjort alltså. The Killers - Human (EMA 2008)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Asså förlåt så jätte mycket, jag fick reda på detta 2 dagar innan festen så jag han inte tänka så mycket...men jag hörde ryktesväget att en julfest komme hållas den 5:e dec, men dock kan jag inte komma för biljetterna e SVINIGT dyra :(



Hur e de annars ?

Kram

2008-11-19 @ 17:44:29
URL: http://sofialang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0