Värk!

Har börjat hyra ps3 spel nu från Hyraspel.se, och anledningen till att jag hyr spel och inte köper är att det är mycket billigare att hyra spel (kostar 199/mån och man får hyra så många man vill under den perioden) och jag klarar ut ett spel typ på max 2 dagar så det är ju inte värt och pejja 5 freaking hundra kronor för ett spel som jag använder i 2 dagar liksom. Get it!?

Rev upp halva baksidan av låret/arslet idag på matchen, jises vad det svider då! kan knappt sitta på den halvan och ännu värre var det när jag skulle duscha. Men nu har man smörjt in med lite Aloe vera  och lindat in skiten så smärtan ska avta!

Grattis till Ekens "lag" Leeds som idag gick vidare i Playoffen i fotboll. Hade inte mycket att göra förrut så man satt och kollade där, men det såg fan ut som farsans korpenlag spela :P

Jaja skriver lite mer imorrn, just nu blir det att kolla på Philadelphia - Pittsburg (slutspels skägget är kirrat ^^) go Phillie!

image42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0