Sweeeet

Idag åkte mitt kära trumset bort då jag sålde det för 4000 papp. och fick Cash direkt i handen! (inga fel) och jag slog till direkt med att beställa Assasins Creed beg. från Gameshop =) och imorgon ska jag boka GTA IV också till ps3:an, får ju vänta ett tag med att få det då det inte finns i lager.

Skön dag idag men mycket värme och sol, var gött att träna också nu inför "derby" matchen imorgon mot KRP. har blivit utlovad kaptensbindeln för säsongen nu också ^^ woho

Ska fråga en forsmarkare som skall till USA snart också om han/hon kan kirra med sig lite kläder åt mig. för man tjänar ju fett mkt på det nu när dollarn rasar. ett par skor och lite shorts vore inga fel. Nån som känner sig sugen att vara hypersnäll? bara att hojta till.


Dagens Låt: One republic ft. Timbaland - Apologize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0