Pengar!

Ååhhh såg nyss på lite bilder från jubileeumet på forsmark och jag önskade verkligen att jag kunde åka dit men så blev ju inte fallet =/ Orsak? Pengabrist... Skulle kosta mig 1. transport fram och tillbaka och 2. själva middagen osv. och när man inte har ett fasst jobb så man får en god lön och har lite för mycket utgifter så blir det såhär helt enkelt, men gud vad jag ville dit.

Just precis nu så har jag blivit lite rikare dock, så om festen hade varit nästa vecka hade jag garanterat åkt, för först dunka man in 500 kr på hockey vm matcher. Sen nyligen så kamma jag hem 900 kr på NHL matcher och dessutom har jag fått mitt trumset sålt för 4000 kr å killen kommer och hämtar den på ons. så vips har jag pengar helt plötsligt

Hade seriepremiär idag i fotbollen också borta mot Deje och det blev en vinst med 4-2 (själv var man ju lagkapten) men det var en tuff seger, jag fick en dunder smäll på knät som träffade prick på nerven som finns där och det känns kan jag lova, uamej!

Kolla in denna kille: han heter Alejandro Manzano och sjunger så jäääävla bra http://www.youtube.com/watch?v=_KBXmzTrcpY&feature=user

"Människa utan hjärta för vänner" duja!

Btw. Så ska det låta är ju så jävla bra! love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0