Tick....tick...boom!!

"You know I've done it before
And I can do it some more
I've got my eye on the score
I'm gonna cut through the floor
It's too late It?s too soon
Or is it
Tick Tick Tick Tick Tick Tick Tick.... Boom!!"

Grymt skön låt från The Hives som jag lyssnat på hela dagen nu.

Soft dag idag, inte gjort så mkt förrutom att träna lite, äta lite, skita lite, läsa lite (En reporters död by: Howard Brown) och dola lite med en del pappersarbeten som jag har att göra. Ok måste skynda att skriva lite nu för det är tydligen driftstop snart på sidan.

Dagens lista mina damer och herrar:
  • KitKat, risifrutti, Shaker och skjorta står på morgondagens köplista
  • Inter är sämst!
  • Färjestad är sämst!
  • Wikegård önskar att han vore sämst!
  • Min låt är snart klar
  • 10 dagar kvar....
  • Myggan (serien från 5:an) är fan skitbra :d
  • Kanske blir ett lidköpngs besök under påsk ^^



Dagens låt: The Hives - Tick tick boom! (såklart!)

Dagens film: The bank job (med Jason Statham) http://imdb.com/title/tt0200465/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0