Tensta

Det var Adam Tensta igår på Arena.

Men fifaen va mkt folk det var därinne! Och alla dessa krp blattar som gick runt där inne och trodde de ägde hela stället. Så fort nån stötte på dem så blev de helt ursinniga och ville bråka. Jag försökte ju få tyst på en tööölit dräggfull Heden som var nära på att åka på en snytning (som tyvärr Backman redan åkte på =/)
Nej jag stod ovanför dansgolvet och digga till Tensta som fick igång Karlstad som fan och körde på bra faktiskt,men jag pallade inte vara där så länge så jag väntade på att min favorit låt My Cool skulle spelas sen drog jag ut. Pallade seriöst inte vara där inne med alla dessa nöthövven!! Creds till vakterna som fick springa som djur fram o tillbaka för att stoppa massa skit.

Om inte det var nog spänd stämmning inne så var det ju ännu värre där ute. När vi skulle dra hemmåt så börjar de riktiga bråken utanför. Ett gäng små töntiga krp:are hoppade på 2-3 pers (tydligen hade 1 utav dem slagit en tjej) och började mata slag, t.o.m när de låg på backen började de sparka!! mot huvuderna också!! jag o ashkan bara stod där och skämmdes! skämmdes att det var alla dessa utlänningar som var tvugna att skaffa detta rykte i karlstad, nu går man aldrig säker!
Natten fortsatte med ännu fler bråk runt om hela centrum, men jag o ashkan drog vid två tiden för vi palla inte se mer, och gud vet när det slutade.

Karlstad jag skämms, skulle inte ha flyttat tillbaka, bara samma gammla gruff som när jag flyttade för 2,5 år sedan ingenting har förändrats!


Dagens Låt: Adam Tensta - They wanna now

Dagens Film: There will be blood (med Daniel Day-Lewis) http://www.imdb.com/title/tt0469494/


image32

Kommentarer
Postat av: Katrin

Ajaj, lät inge kul det där:S

2008-03-02 @ 15:17:32
URL: http://liiiilly89.blogg.se
Postat av: Huldt

skönt folk som är ute på gatorna..

2008-03-06 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0