Sköön!

Jag är skööön! Du är skön! Vi är sköna!?

Jag sitter här hemma nu, ska köra lite fysträning hemma med min stora blåa boll och några vikter. Har städat rummet och varit ovanligt flitig idag. Laga lite käk, strök mina kläder, torka mig själv äntligen, fyllde i lite papper och skrev på en ny låt.

  • 11 dagar kvar inför Sthlm/Uppsala resan
  • Kirrade en träff med Etemadi i uppsala!
  • American Idol är fett kul
  • jag är fett kul
  • Heden är fett ful! ^^
  • Tanka sista säsongen av The Sopranos blir
  • Får min lön från spanien nu!!!!
  • Sova tidigt blir.....eller inte....
  • Grattis katte katrin 19 idag :)
image35

Fick en röstroll hos The simpsons för 1 avsnitt! ^^



Dagens Låt: Pedden - Back to back

Dagens Film: 10,000 B.C (med Steven Strait) http://www.imdb.com/title/tt0443649/



Kommentarer
Postat av: hulle

hahah nice pedden!

2008-03-10 @ 22:53:06
Postat av: Katrin

Hihi, jag var med på listan!
känner mig hedrad. :)

2008-03-11 @ 16:23:10
URL: http://liiiilly89.blogg.se
Postat av: eken

kasta över låten sen!

2008-03-12 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0