Relax!

Fett skönt väder idag! å jag är på topphumör.

  • Skönt väder
  • Träning snart
  • snackade med jocke idag (det var på tiden:P)
  • Heden klara teori (var på tiden de med!)
  • Pratade med Charlotte idag! =) (Hon är ju bara så söt!)
  • Lyssnar på Alex Morenos nya session
  • Har nog bestämt mig vart och vad jag ska plugga vidare till efter sommarn.
  • Livet leker


image34

Från min balkong! Orrholmens skönaste utsikt =)



Dagens Låt: Dj Alex Moreno - The green session mix 2008

Dagens Film: Vantage Point (med Matthew Fox) http://imdb.com/title/tt0443274/

Kommentarer
Postat av: huldt

jaha vad/vart ska du plugga då?! :D

2008-03-09 @ 10:55:50
Postat av: Pedden

Biomedecinsk analytiker prog. Uppsala Universitet ^^

2008-03-09 @ 16:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0