PES

Det blev en lite PES (Pro Evolution Soccer) turnering mot Heden på PS2 hos mig idag. Jag tog ledningen direkt med 2-0 i matcher men sen började hedens upphämtning men tillslut kunde jag stå mig som en säker 4-2 segrare med en avgörande match USA - Mexico (då jag var usa). så SYND! på dej heden jag är fortfarande bäst ^^

Jocke kirrat jobb på samma ställe som mig nu, så vi kanske kommer att jobba samma tider i framtiden (det vore ju fett grymt) vi kommer ju äga stället typ..... eller nej....

  • Hockey blev igår och idag faktiskt (kvartsfinal 4 och 5) Färjestad vann bägge mot Frölunda ^^
  • V65 blir imorgon :)
  • Kanske kolla på Hedens träning med Färjestads A-lag imorgon (nojs) tror du att du får stå kvartsfinal 6 eller heden!? ;P
  • Heroes äger ju som fan (kollade 4 avsnitt på raden igår)
  • På Fredag blir det att kolla på Joe Labero i LLA med bror min
  • På Lördag åker jag o Ashkan till Uppsala!
  • På Söndag kommer vi vara så jävla bakfulla!
  • Träning imorrn eller?
  • Måste börja äta hälsosamt säger hon... hahaha säger jag :)



Dagens Låt: Red Hot Chili Peppers - Gong Li

Dagens Film: Never Back Down (med Sean Faris) http://imdb.com/title/tt1023111/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0