GBG

Idag så vaknade man hyffsat sent (satt och kollade på heroes igår natt fram till 04.30) och det blev att förrbereda dagen inför persiska nyåret som är imorgon 07.00. Städa hela lägenheten blev och fixa iordning massor med godsaker osv, nu ska det firas!!

Har problem med min Ischias nerv just nu =( har en falks ischias så som läkarna beskrev det. Det är en nerv som går från ryggen ner ända till mitten av vaden, och dessa verk kommer 1 gång varje halvår och vara ungefär 1 vecka. Varför jag har detta är för att dels så är mitt högra ben längre än mitt vänstra och för att jag är plattfotat å massor med andra skitsaker. jaja får la ta smärtstillande för jag kan fan inte sova när det är såhär!

Fick reda på 1 tim sen att man åker till Göteborg imorgon också :), ska kolla på Frölunda - Färjestad i frölundaborg. Edman kirrade billiga biljetter så man tog chansen och det ska bli grymt röjj! (Hoppas bara att Heden inte kör ;))

  • Supa till i Götet blir imorrn
  • Heden uppkörning imorrn
  • Heroes blir snart
  • MAX hamburge resturnag blir imorrn!!!
  • Träningen gick skitbra idag
  • Min Ischias nerv håller på att ta kål på mig!
  • måste sova snart



Dagens Låt: The white stripes - Hardest button to button

Dagens Film: Heroes (en serie av Tim Kring) http://imdb.com/title/tt0813715/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0