Foppa is Back!

Klockan är just nu 03.50 och jag sitter här med en kopp kaffe och lite snacks å kollar på Peter Forsbergs efterlängtade comeback i Colorado =)
Matchen har redan börjat och Foppa har spelat 2 byten hitills o det ser lovande ut! Farliga lägen har han skapat på bägge bytena. Vissa av er lär ju tycka att jag är helt tokig för att sitta uppe så här sent bara för att kolla på lite hockey, men det är inte bara hockey utan jag har fått litte Foppafeber!
Det har nog halva Colorado också fått då alla inne i arenan gav foppa stående ovationer vid hans första byte. Den största av dem alla tycker jag ^^

Ojda nu gjorde de visst 1-0 (de möter Vancouver)!!

"Missade" dagens träning (ajja bajja) men imorrn ska jag fan gå, måste få lite kött på ben o armar nu ser ut som en sliskig ölgubbe med sin ölmage :P


Dagens Låt: Nine Inch Nails - Hurt

Dagens Film: Horton hears a who! (animerad film med Jim Carrey) http://imdb.com/title/tt0451079/




image33

Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha, du ÄR galen!

2008-03-05 @ 07:46:00
URL: http://liiiilly89.blogg.se
Postat av: Pedden

Jepp det är sån jag är! :D

2008-03-05 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0