Ett döinlägg

Namn: Pedram Effati
Födelsedag: 8 Juli 1989
Hemstad: Karlstad
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Svart
Längd: 174 cm
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Kräfta
Skostorlek: 42
Är dina föräldrar skilda: Nepp
Skor idag: Lacoste
Rädslor: Döden
Mål för året: Plugga på universitet
Det första du tänker på när du vaknar: Va e klockan?
Bästa kännetecken: Smilet
Mest saknade minnet: Morfar..

Favorit
Färg: Grönt
Mat: Lobia pollo (persisk rätt)
Sport: Allt...seriöst allt men mest fotboll
Djur: Hund
Glass: Magnum white
Affär: Claes Ohlsson
Låt: Foo Fighters - Everlong
Nummer: 6
Årstid: Sommar
Parfym: Ralph Lauren double black

Vänner o Livet
Vad vill du bli när du blir stor: Rockstjärna ^^
Hur vill du dö: Vad är detta för fråga?
Vem av dina vänner är mest lik dig: hmm vet inte faktiskt, tror jag är unik
Vem får dig att skratta mest: Petter Hildebrandt
Vem har du känt längst: Jocke Bäckström
Vem är blygast: Det tror nog att jag är
När grät du mest: tror det var när jag slog ut mina framtänder under skridskoråkning
Vart vill du bo i framtiden: Amerika
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Längden (och inte den därnere dåra ;) )
Hur länge tror du att du kommer leva: ~75

Har du någonsin
Varit kär:
Det har väll alla?
Blivit dissad: hehe aa har hänt
Rymt hemifrån: nepp
Skolkat: arrå
Tänkt på självmord: Nej
Sovit utomhus: yess det har ja
Gråtit i skolan: Nej tror inte det
Spelat Instrument: Jepp spelat trummor i 9 år och spelar gitarr, bas samt lär mig sakta piano
Velat bli modell: Nee (fick ett erbjudande faktiskt när jag var riktigt liten, men tyckte det var för fjolligt)
Varit otrogen: Nej
Gjort nått dumt som du skrattar åt idag: Haha aa ett par saker
Sett en död människa: Aa faktiskt =/ i Barcelona
Druckit alkohol: Om jag har? :D
Använt droger: Tyvärr så har man det
Ätit suhi: Mumms
Varit på scen: Yeah!
Snattat: Ett x antal gånger som liten!
Retats: Jarrå
Blivit nedslagen: Räknas en Thaiboxnings knockout som nedslagning så..ja! (Har lyckats springa ifrån alla rassar som jagat mig så många gånger.. too fast for yall!!!!)

Dagens lista kommer senare... orkar inte skriva den så sent nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0