Bagare

Wihiiie! Fixat ett jobb nu äntligen. Ska jobba på ett bageri som ligger typ 500 meter ifrån där jag bor så jag slipper pendla så fruktansvärt mkt, kommer jobba på "golvet" som det heter, och kommer att baka lite bröd o bullar som karlstad kommer att äta ^^ (med hjälp av maskiner då förståss). Lönen var det inget fel på heller då jag får typ 115 kr/h plus OB och allt sånt skit. Jag har varierande arbetstider så det är väll ett litet minus, kan jobba t.ex 22.00 en dag o typ 07.00 en annan dag osv så det gäller att alltid vara tillhands.

Dagens lista:

  • Jobb fixat! känner mig så lättad!
  • Fick 218 euro för 5 dagars deltidsarbete + lite semester ersättning osv från mitt jobb i spaninen!
  • Hockey ikväll med Heden (Kvartsfinal 2)
  • Körskolan i eftermiddag innan hockeyn
  • 8 dagar kvar...
  • 7 dagar kvar till persisk nyår!
  • 6 dagar kvar till dagen innan nyår ^^
  • Officiel lagkapten i juniorlaget nu! (hell yeah biatch!)
  • Chips o dipp till film blir nu..
http://pedden.bilddagboken.se/
(och sen klicka in på dag 13 ;) )



Dagens låt: Afasi o Filthy feat. Snook - 1990 nånting

Dagens Film: Sicko (dokumentär med Michael Moore) http://imdb.com/title/tt0386032/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0