P&L

Jag ska på Peace & Love festivalen på måndag! Ska vara där som funktionär och jobba som Scenbyggare, ska bli dyngkul tycker jag då jag fick festivalpasset gratis plus så får man frukost, lunch och middag gratis av dem =)
Så nästan 1 vecka blir man borta och ska lyssna på de skönaste banden typ och dola lite på festivalområdet med skit skönt folk. Känner skitmånga som ska dit också så det kommer bli hypernajs må jag säga!

Midsommar blev lyckat faktiskt, hände en del trevliga saker under kvällen och en del andra mysko. men men hade feting kul gänget så thnx!
14 pers i en bil är mycket må jag säga men vi fick in varenda tjomme!

Dagens Låt:
Kent - Vy från ett luftslott

Dagens Klipp: Haha dyngkul reklamklipp! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde att du och leo hade stått och ropat: heeeej Billie till min syrra :P

2008-06-28 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0