Götet

Är i göteborg just nu och firar lite studenter därav min syssling som tog den igår, (congrats to her). Så sjukt mycket folk som tog studenten just då och det var mega bra partystämning bland dem.

Idag så träffade jag Ellinor och gled runt lite på stan och inhandla lite kläder o dyl. typ 1 par shorts o 1 par flip-flops sammtidigt så köpte morsan 2 par skjortor åt mig så nu är jag nöjd och belåten. Vi tog en bira och snackade lite om allt möjligt sen bara gled runt o chillade.

Imorgon blir det hem till Karlstad igen och får ta det lungt då på lör. är det fullproppat schema

  • Derby match mot FBK Karlstad
  • Leo har studentbjudning
  • EM kickar igång
Simma lungt alla nyblivna studenter och jag citerar en klass som hade detta på deras flak
"Idag medvetslös imorgon arbetslös"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0