Forsmarksstudenter

Vill bara säga ett stort grattis till alla Forsmarksstudenter som tog studenten i lördags! Ni är så söta allihop och jag är glad att haft en sån sjukt underbar tid med er under förra skolåret. Lycka till i livet nu och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi ses :)

Ett extra stort tack till de personer jag hängde studentsaker runt deras halsar: Balle, Leo, Sofia L, Katrin, Mika. Det var ni som fick mig vara lite extra lycklig under forsmarkstiden ^^ <3

Well är hemma nu efter att ha firat lite studenter så nu ska jag till Göteborg och fira min kusin som tar studenten och sen tillbaka till Karlstad för då tar Karlstadborna studenten :P, blir så jädra mycket på en gång

PEACE!!!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Tack så jätte mkt för att jag var en av de som fick! Känner mig hedrad, och du är en som gjort min formarkstid till det bättre oxå :)

2008-06-03 @ 09:00:58
URL: http://liiiilly89.blogg.se/
Postat av: hulle

Tack, och tack för första året!

2008-06-03 @ 16:38:27
URL: http://femtiotva.blogg.se/
Postat av: Pedden

Thnx hulken! känn dig inte bortglömd även om ditt namn inte står med! Du har varit mer än Feting najs mot mig under f-marks tiden =)

2008-06-05 @ 00:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0