Big shit poppin' & low shit stoppin'

The mustasch is gone forever =(

Igår tog jag det mycket svåra beslutet och rakade bort den fina mustaschen jag odlat sedan urminnes tider, hade tänkt mig spara den över sommaren men jag kände att det var jobbigt att ha den för att det kliar som satan hela tiden o när man dricker mjölk, öl eller dyl. så fastnar det jämt och typ klibbar sig.

Fotbolls EM är i fullgång som ni kanske redan har märkt, och tyvärr förlorade ju Sweden över Spanien i lördags med 2-1 och det gjorde mina kompisar från Spanien lite skadeglada och ringde mig och hånade en hel del. Jag tog det skämtsamt och jag tyckte det var otroligt schysst av dem att höra av sig =)

Dagens låt: Priddyboy - Dancing time

Dagens länk: http://www.youtube.com/watch?v=bt-Jb5HV33o&feature=related (Ett gäng Koreaner testar den mänskliga kroppens alla sinnen på ett väldigt roligt sätt, jag kan bara inte sluta skratta när jag ser) Obs! Kolla även part.2,3 o 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0