Too serious

Jocke har skrivit sin version och Lukas har också skrivit sin version om denna dag så nu är det dags för min tur =)

Men först gårdagen. Samlade ihop boysen för lite poker hos Joanna (som var tråkmåns och kollade film ist). Det började ju inte så bra för mig så att säga, efter typ 3 händer eller nått går jag all-in med KK men loosar mot A4 (Ande) så då knäckte jag några bärs och var dealer ist. Sen tröttnade jag på det och kika på film med joanna ist. (men fortfarande bärsen i handen =))

Så idag så spelade Jag, Nille, Jocke o Lukas på den nya konstgräsplanen som har byggts på orrholmen. Vädret kunde varit bättre då det typ spöregna. Jocke "Too serious" Bäckström laddade med outfiten och hela kitet för att köra på som fan mot oss stackars oseriösa pojkar. först 2v2 med Lukas o jocke mot mig o Nille, blev en seger för de andra. Sen 21 och där vann den eminente Jocke såklart och till sist lite stress och där vinner... jadå helt riktigt Joackim vinner 2 av 2. Sen gav vi upp och begav oss hemmåt i regnet.

Det blev dusch, mat och sen kolla på The sopranos avsnitt

Dagens Låt:

Outlandish - Callin' U

Dagens klipp:  Loo:s tunga och Dol:s stjärt ;)


Kommentarer
Postat av: Lukas

haha ja elr hur! Jocke var laddad, kasnke för att han var för dålig på pokerna vad jag har hört, vem vet? :P Idag var han mer lyckad iaf och illa vore det väl annars då han var så seriös ;)

2008-07-20 @ 20:25:45
URL: http://llarssons.blogg.se/
Postat av: Jocke

Först och främst, jag stavar JoacHim ;) sådeså! Och för det andra, Tack, jag vet att jag är bäst ^^ :D Hahha :D

2008-07-21 @ 22:27:29
Postat av: Anonym

WHATEVER!

2008-07-22 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0