Tillbaka med förlorad hjärna

Jag har så många ord i huvudet just nu för att beskriva om hur jag hade det borta på Peace & Love festivalen men jag orkar fan inte skriva allt! Ni får kika på Pedden.bilddagboken.se och se lite bilder från konserterna jag var på.

Banden/Artisterna jag såg på var typ: Petter, The Hives, MANU CHAO, Sahara Hotnights, In Flames, Promise And The Monster, The Hellacopters, Sex Pistols, Millencolin, KENT, Looptroop Rockers, Mustasch, De Lyckliga Kompisarna, Johnossi, Teddybears Sthlm


Tydligen så har jag supit bort min hjärna för att nu så har jag tappat bort min plånbok och jag har inte den blekaste vart den kan vara (bra gjort Pedden!!!) och nu så glömde jag mina nycklar hos Leo och det var ju också mindre bra gjort. Jaja jag får väll stå ut med att min hjärna börjar skrumpna och sakta men säkert kopplas ur funktion.

Fick min efterlängtade bok igår också Scar Tissue! Det är Anthony Kiedis självbiografi (Han sångaren i Red Hot Chili Peppers mitt favoritband) nu ska jag ligga och läsa den hela freakin sommaren och bara njuta.

Peace & Love på er gott folk. solen skiner och jag njuter av livet.

Dagens Låt: Governor Andy - Bonus på kortet

Dagens Klipp:
Gammal skön animerad klipp som handlar om kärnvapenkrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0