Seger i fotbollen

Idag var det mycket segt att jobba och armarna vägrade funka, men dagen gick hyffsat snabbt och jag klarade ännu än arbets dag.

Hade match med Sommarro IF idag mot Deje, spelade för första gången sen 2 månader tillbaka. Tappade visserligen kaptensbindeln för matchen men den tar vi snart tillbaka igen ;)  Det gick bra då vi vann med  4-1 och det var en del personer som hade kommit för att kolla...några snygga babes dessutom =P Hahahah


Dagens Bild:  Den här kommer jag ha som tatuering på min underarm när jag fått min lön!




Dagens Film: Death Race

Dagens Låt: Manu Chao - Merry Blues


Dagens Klipp: Detta måste vara den sjukaste biljardtricket jag sett!!! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0