Medelhavs värme?

Varmt. varmt och åter varmt idag då det är måndag = Starten av en ny vecka = Jobb =( och det var typ helt omöjligt att jobba idag, så alla vi som jobbade var extra sega. Idag hade vi i uppgift om att göra lite snyggt runt dagiset som är precis utanför kontoret och jag är så otroligt facinerad av hur mycket energi ett barn kan ha alltså :O, Jag sa åt en liten kille att sopa tillbaka sanden som hamnat ur sandlådan och han sprang som en gnu in och hämtade en liten spade och började forsla, sen sa han "Färdig! vad kan jag göra mer?"... alltså va? förstår inte en liten pojke hur otroligt tråkigt det är att städa? Iaf han fick några uppgifter som höll honom sysselsatt.

Dagens Bild:  Min guldfisk är lika tjock som mig och varje gång han har fått mat och blivit mätt vänder han sig upp&ner och bara låter magen flyta mot ytan ^^




Dagens Film: Kingdom of heaven

Dagens Låt: Blink 182 - First date


Dagens Klipp:
Boys and Girls så här ska det dansas på disco må jag lova! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0