Going west!

Okej först å främst vill jag tacka ALLA som grattade mig på födelsedagen :), känns glädjande att folk bryr sig, och framför allt mina Español vänner som ringde där nere ifrån och jag fick fräscha upp spanskan lite.

Today Karlstad
Tomorrow Göteborg

Drar väster ut över helgen för att chilla lite, ska bli najs och det blir lugnet före stormen då jag börjar jobba på KBAB på Måndag. Samt så ska jag spendera mina sista pengar jag har och det är verkligen inte mycket kvar, så jag kommer vara luspank (seriöst också)

Dagens Låt: Red hot chili peppers - Gong Li (jag tror jag har haft den här som dagens låt en gång förrut men det är så sjukt underbar!! älskar att ha den på repeat och somna om)

Dagens Klipp:
Har suttit och kollat på gammla sköna RHCP klipp från tidigt 80-tal och sen den här, det är Anthony Kiedis (sångaren i RHCP) som var med i en film när han var 13 bast, för er som inte kan lista ut så är den han som pratar sist i klippet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0