Don't super size me please!

blääääh, hade mega huvudvärk igår sammtidigt som det var skitfint väder ute! ja undra om jag var olycklig då. Knaprade en hel del piller och körde med diverse huskurer och sov typ halva dagen. Imorse när jag vaknade så mådde jag bra faktiskt, kände lite av den rinnande näsan o den täppta näsan men annars så var det lungt (bara att knapra lite mer piller så blir det perfa). Solen stekte som aldrig förr och jag gled ut och lindade in mitt huvud med en t-shirt med is och låg där ett bra tag å njöt.

Kollad på en mycket intressant dokumentär igår också vid namnet: Super Size Me!
för er som inte vet vad den handlar om så ska jag berätta för er att den handlar om en kille äter på McDonalds 3 gånger om dagen i 30 dagar (alltså frukost, lunch o middag) och om personalen frågar om han vill Super Size:a menyn (dvs. förstora läsken och pommes frites) så måste han tacka ja, och det sker typ 9 gånger under de 30 dagarna.
Jag insåg att den dokumentären var min ypperliga motevator till att börja köra nyttigt och nu när jag har börjat prenumerera på Fighter Magazine. så är det bara att köra igång ^^. Så bye bye med Ohälsosamma och påkostliga fetträtter från och med nu :)

Dagens låt: Promise and the monster - Sheets

Dagens klipp: Traliern från dokumentären Super Size Me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0