Jahapp!

Tjena mors!

Nu när jag köpt mina biljetter so börjar jag bli tokig faktiskt!, är lite surare nu po jobbet och jag stör mig so oehört po folket här, ioch för att inte tala om denna fitt tangentbord som ionte vill skriva det jag vil bahaskdjaosim siodao+´`'¡¡''

Men men, ´har börjat nedräkning nu do det är 1 monad kvar :)
OHHH vad glad jag blev i mondags när jag hämtade ut mitt paket morsan hade skickat mig, hon skickade lite filmer oso men det bästa av allt! CHOKLAD! Marabou choklad och lite daim dessutom :D, naaaaw va söt hon är ^^
det vill mig bara oka hem mer =(

Nu har jag suttit här i typ 1 tim o 3 min. po internetcafet och bara slappat ^^ Ledig idag med andra ord...OCh gud va glad jag är över att ha en ledig dag idag! Folket po jobbet börjar go en po nerverna och inte för att tala om bossen som är en kuk i uniform!!... hahah bläa po honom!


Men men nog för idag folket VI SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0