2007/2008

WoW det var verkligen ett tag sen jag skrev här alltso, shit nene ska skriva kort nu for jag borjar jobba snart igen...

Julafton = VIP po GLAM och ett sjuhelsikes partajade ;) fett chill... ringde dessutom hem till sverige for att prata med lite folk slutade upp med att jag ringde typ halva min telefonlista :P

Nyor = Fett najs fest alltso, drog ut po naranjos torget och räknade ner med engelsmänn och andra turister ;) sen blev det partajande po diskotek och lite annat smott o gott ^^

Nu har jag planerat min hemresa lite mer eller mindre :) det blir hemresa i Februari ist. för Mars! den 15 Feb so ska jag enligt planerat sitta po planet hem till Kära sverige efter 5 monader i Spanien :D ... men vi for se hur det blir ^^ det kan hända andra saker po vägen ockso, men det vill jag inte att det gör..

Lite nyorsbilder kommer upp so snart som möjligt ockso

Hade chill folket!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jasså!? 15 feb, du kommer med andra ord typ hem precis när ja ska iväg te filippinerna :P Ja har prel.bokat att åka den 21, men de kan bli 18e för den verkade lite billigare men får se :) men vi har fortfarande ett par dagar på oss å hitta på massa skojj ;D;D

2008-01-06 @ 12:52:22
Postat av: Pedden

Det blir den 11 FEB ist. ^^ Köpte biljetterna idag :D yippie

2008-01-07 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0