15 enero 2008

Kom inte po  no bättre topic.

Well wzup med mig do? jo jag har typ legat halv däckad av non konstig  men inte for so länge, hade 3 dagars ledigt so imorrn börjas det igen. Har kollat po lite filmer som brorsan skickade till mig, I am legend, This is England, American Gangster, Lookout, sen lite Sopranos avsnitt (kommit in po 3:e säsongen nu :D) och käkad massor av Marabou choklad!! Mumma!

Sitter po EXIT kontoret just nu och chillar med gratis Internet :D, hehe väntar po att jag ska betala min hyra för den kommande monaden.

Laddar ner litte lyrics och tabs dessutom för att spela hemma med guitarren .D

ajja inge mer för nu! Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0