Shegt

Slapp-dag idag. drog på stan med Ashkan och köpte mig ett par nya brallor på MQ :) o käkade pizza (jag är så jäääävla tjock)

Vaknade i morse av att ha så fruktansvärt ont i foten, har inte den bleekaste aning vart smärtan kommer ifrån för att när jag lade mig igår natt så mådde foten prima :S helt sjukt alltså!.....

STHLM blir att åka till den 22:a mars. (Persisk nyårsfest) sen blirre kryssning den 29 så jag har suttit och funderat över om jag ska stanna kvar i STHLM under den perioden o bara chilla gärnet eller om det blir Forsmark!? vem vet.  Leo eller Balle får bjurpa sin forsmarks farsa på lite käk osv under den veckan ^^. blir nog bra det :D

Nu blirre mys med familjen och sen lite spanska plugg :D

Dagens låt: Lucky Twice - Hop non stop
(En fem stjärning låt alltså!!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lär ju åka till forsmark :D

2008-02-20 @ 11:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0