HEMMA!

YEYY nu är jag hemma i sverige igen :D

Efter 5 vilda månader i Spanien så är jag tillbaka i sverige igen^^ men det tog sin tid att komma hem, närmare sagt 10 timmars resa... men men det var det värt och idag så sov jag ut riktigt skönt  faktiskt

ajja det är sent nu och imorrn så skriver jag min top 10 lista från spanien och lite sammanfattning av min härliga tid därnere :)

Vill bara säga ett stort tack till katte som var den allra första som ringde mig när jag kom hem, rätt bra tajmat då det var exakt när jag steg ut ur planet, och sen till Jocke och Henke som orkade sig vänta på mig på busshållsplatsen 1 på natten, blev riktigt chokad där grabbar! TACK! :D ni är guld värda!

ajja ska kolla på en till film (Kollade på Sweeney Todd nyligen) och slagga i min sköna säng nu :) Än ny dag väntar imorrn

Peace & Love people!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hihi, jag var först :)

2008-02-13 @ 11:22:17
Postat av: huldt

>Härligt pedden!
när blir det forsmarks besök då? rockfesten=?! :D

2008-02-13 @ 20:35:47
Postat av: huldt

>Härligt pedden!
när blir det forsmarks besök då? rockfesten=?! :D

2008-02-13 @ 20:36:03
Postat av: Pedden

Självklart blir det besök på rockfesten ;) det är ju min speciella fest ffs :D Eyy bli min vän på bilddagboken så man får se lite av dina bilder
(Pedden heter jag)

2008-02-14 @ 00:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0