Hahaha

En del ur dagens Sportbladet

"Det var en mycket kraftig explosion som skakade centrala delar av den sydfranska staden Lyon vid 11.30 på torsdagen. Två timmar efteråt brann det fortfarande i kvarteret. Bland ögonvittnena finns svenske fotbollsstjärnan Kim Källström, som spelar för Olympique Lyonnais.
-Jag var ute och körde och hamnade i avspärrningarna. Det var väldigt stark rökutveckling, säger Kim. Han klarade sig helskinnad och tog sig från platsen."

Men förfan självklart klarade han sig helskinnad!! Det var ju avspärrat!
Bahh tänk om jag fick sådana rubriker varje gång jag var vid avspärrningar och stora händelser.

Hockey blev idag FBK - Mora (2-3) och det var nästan tomt i arenan och FBK spelade ju inte direkt snygg hockey idag. De lär åka ut redan i kvarten så som de spelade.

Dagens Låt: Muse - Hysteria (För att jag lärde mig den på bas av bror min igår)

Dagens Film: El Orfanato (Med Belén Rueda) http://www.imdb.com/title/tt0464141/



image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0