Gapa stort!

Följde oscarsgalan igår natt fram till 05.00 eller vad det nu var. Nöjd med prisutdelningen då No Country For Old Men vad 4 oscar varav bröderna Cohen fick 3 utav dem.

Jag har märkt en sak nu när jag är sjuk att varje gång jag blir sjuk så blir jag grymt hungrig alltså. Idag har jag ätit redan 4 måltider och är just nu väldigt hungrig och så har jag känt alla de andra gångerna. Det brukar ju oftast vara tvärtom men så tjock som man är så blir jag faktiskt inte förvånad. Knaprar piller och knarkar Otrivin, Vicks o Echinagard. Man får hoppas på att det värsta lägger sig tills på sön då jag har fotbollsträning (måste få bort ölmagen)

Sökte jobb till IKEA idag också, lämnade in ett CV genom internet och skrev ett personligt brev innehållandes otroligt mycket ordbajs som jag är sjukt stolt över. Man får hoppas på att det finns lediga positioner här i Karlstad då ett jobb skulle inte vara fel i dessa dagar.

Dagens Låt: Sugababes - About you now (Spencer & Hill Mix)

Dagens Film: Superbad (Med Jonah Hill) http://imdb.com/title/tt0829482/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0