Creativ Zen 8GB

Tog ut lite pengar idag fron banken och tittade po dem sen gick jag in till en affär (Fnac) tittade po pengarna igen, sen tittade jag po en ipod nano video och en Creativ Zen sen tittade jag po pengarna igen, gick till kassan lade fram Creativ Zen sen tittade jag po pengarna en sista gong och tillslut so lämnade jag över pengaran och *vips* nu är jag en lycklig ägare av en Creativ Zen 8GB ^^... puhh vilken dag det var!

T-5 dagar kvar nu :), och imorrn so slutar jag jobbet ^^, wiieee
Men jag är lite orolig över att jag kommer spendera alla mina pengar innan jag äns har kommit hem =/ fasst jag for bita mig i fingret och säga nej! :)

Mohahahahahhahahahhahahahah vet inte vad jag ska skriva men mohahahha lycklig känsla i kroppen nu :)

Katte Upptadera ffs! vill ha nott att läsa! plz!!!

Hade chill!

Dagens lot: Juanes - fotografia

Kommentarer
Postat av: Mika

Wiieee!

2008-02-08 @ 17:35:09
URL: http://mojka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0