Bil

Kollade på Juno igårkväll och kan säga er att den är verkligen värd att titta på! skitcool karaktär som spelas av Ellen Page och hela manuscriptet var typ perfa. Förstår varför den fått oscars nomineringar nu.

När jag såg på filmen igår så lade jag märke till att hon Juno som var 16 år i filmen hade bil och genom det slog det till mig att jag borde nog få ur tummen ur arslet och kanske börja ta tag i det här körkorts skiten....
Men det är ju inte en snabb process iaf. om jag har tur så är allt klart vid sommarn men med min lycka så lär det dröja fett långt tid.
Farsan skrev ut alla dessa ansökningar man ska göra och nu har jag fyllt i dem och de ska skickas iväg imorgon. Ska bli grymt gött att få körkort! tog sin tid innan jag började ta tag i skiten men jag har iofs gått på internatet i Forsmark från 16-18 års ålder och sen flyttade jag ju till spanien och kom hem förra måndagen.

Dagens låt: Adam Tensta - My Cool

Dagens Film: Run fat boy run ( Med Simon Pegg )     http://www.imdb.com/title/tt0425413/

Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha, inte kan duväl skylla påattdu har gått på forsmark eller, det är ju massor av folk som tar körkort ävenfastvi bor där ;) Hihi! ;)

2008-02-22 @ 11:45:30
URL: http://liiiilly89.blogg.se
Postat av: pedden

Men ni jävlar bor ju bara ett stenkast hemifrån :P, liksom hur ofta åkta jag hem?

2008-02-22 @ 15:48:57
Postat av: Katrin

Haha, men man har ju lov oxå.. ;)

2008-02-23 @ 15:20:37
URL: http://liiiilly89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0