Baj!

Det blev inte så mkt till vinst igår =/ Inter förlust och Chelsea kunde ju inte ens näta en gång... men men bara att hoppas på att MANU håller måttet

Såg på Michael Clayton ( med han hetingen George Clooney) igår natt... tog mig ungefär 1 tim innan jag fattade riktigt va filmen handlade om. Vet inte varför har så många oscars nomineringar heller? :S

Träning var idag med A-laget (Y) gick järnet bra där! inge astma anfall idag inte .
Obs! Jag har inte astma men jag har en sån dålig kondition att när jag springer för mycket så får jag andningsanfall typ som astma!

Fifi kommer närsomhelst också, måste förbereda chips o colan här! :)

Dagens Film: Juno (med Ellen Page)  http://www.imdb.com/title/tt0467406/

Dagens Låt: David Bisbal - Buleria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0