Arena

Var på Arena igår och dolade med Jocke, Feria, Lukas å sen så träffade man en handfull andra som man kände i sitt förra liv (då jag bodde i Karlstad)
Sen träffade jag Leo (gullpojken har man inte sett sen flytten till Spanien) det var kul o försöka vinna ihop en öl på Jacken :P men men det gick som det gick

å nu har jag börjat fundera på om jag är allergisk mot sjödjur eller inte för att i ons så spydde jag rätt gött efter att ha käkat skagenbaguette och igår gjorde man en LaChris (För de Forsmarkare som vet vad det betyder:P) efter att ha käkat tonfisk. fifaen!


Dagens Låt: Maroon 5 - Won't go home without you



Idag är det tungviktsmöte a là MAN UTD vs. Arsenal FC (FA Cupen) 18.15

We are just one of those teams,
That you see now and then;
We often score six, But we seldom score ten,
"We beat 'em at home,
And we beat and we beat 'em away,
We kill any b*stards, That get in our way.
We are the pride of all Europe,
The cock of the North,
We hate the Scousers,
the Cockneys of course;
We are United, Without any doubt,
We are the Manchester boys."


image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0