10 höjdpunkter

Nu ska jag först skriva mina 10 bästa minnen från Spanienresan :)

Barcelona, Barca - Lyon, Don Q folket, Alexis, Vädret, Fuengirola resan, Exit folket, Dreamers, Formula 1 dagen i Jerez, Festerna!. (Där har vi nog dem jag kommer ihåg mest så att säga ^^)

Well well thats it

Ikväll blirre hockey med Henke :D fett skojj (tror det är Södertälje som Färjestad möter idag) inte helt hundra, killen bjuder ändå ;)

ajja checka in min nya bilddagbok också Pedden.bilddagboken.se så från och med nu kommer jag skriva texterna här och bilderna får ni se där då ^^

Cheers

Kommentarer
Postat av: eken

skapligt tur ni hade

2008-02-15 @ 17:11:08
Postat av: Pedden

Skojja inte, jävlar va FBK sög den matchen

2008-02-16 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0