Skön seger!

Hade match idag mot skoghall direkt efter jobbet och jag var inte pigg direkt så att säga..Men jag är en kämpe och ställer upp, dessutom fick jag ta ut laget också (lagkapten som man är) för att våran tränare inte kunde dyka upp. Det blev en väldigt svängig tillställning som slutade med vinst för oss med tennissiffrorna 6-5 :P samt 1 rött kort till dale grattis! ^^

Nu är jag så svinigt trött alltså och sängen blir nuu!


Dagens Bild: Så här såg jag ut på matchen idag =P




Dagens Film: Step brothers



Dagens Låt:
Snook - Frankenstein boogie

Dagens Klipp: PH Magic (forsmark) drar lite sköna tricks =)


Kommentarer
Postat av: h-g storm

Kul att hitta dig i blogg-djungeln..ha det bra i Uppsala..hede en fin tid där själv..allt bra hg

2008-08-08 @ 21:34:34
URL: http://hdbrainstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0