Sista sommardagarna...

Det har gått fort, nästan för fort. Det är en klycha som nämns typ i slutet av varje sommar och då hakar jag på iår igen och bara instämmer det alla säger. Nu till helgen flyttar jag, den 1:a sep. börjar man skolan, vädret har gått från sol till regn nu och alla sommarkänslor är borta..

Inget bra OS för svenskarnas del iår har jag märkt, 0 guld säger ju det mesta och alla guldfavoriterna bara försvann medans de som låg långt ner på medaljhopps sidan har tagit medalj, 3 silver alltså. (+ 1 brons av ara) så man får vara besviken och jag vill nog kalla detta os för ett fiasko.

Dags å börja packa ihop det sista nu då! för om 2 dagar så lämnar jag Karlstad och flyttar in i min nya hemstad Uppsala =), Allt är redan möblerat i lägenheten typ (lägenhets polaren har kirrat biffen!) så det enda som ska med är de personliga sakerna. Så fick jag höra att han har skaffat sig en hundvalp också som ska bo med oss! blev hyperlycklig när jag fick höra det! Det är en Doberman som jag ska gosa runt med därborta.

Dagens bild: En doberman alltså =) ska bli kul!



Dagens film: Cidade de deus



Dagens låt: Muse - Supermassive black hole

Dagens klipp: Och jag som trodde jag var dålig på italienska ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0