Olympic Games Bejing 2008

Tja allihoppa, det var ett tag sen sist.. sorry för att inte skrivit på senaste, men det har varit en hel del händelser på sistone som kommit ivägen (och jag som trodde att när jag nu slutat jobb skulle få mer fritid) men nu är jag tillbaka ^^

Vad har hänt då? jo det har väll inte undgått någon att OS har börjat? maffig invigning i början som sedan dog ut till slutet, lite drygt var också att sitta o vänta typ 2,5 tim på att Sverige skulle marschera in.. Och en sak som jag förbryllande mig var hur många kenipa länder det deltar igentligen...länder som man aldrig har hört igentligen =P typ som mitt nuvarande favoritland Micronesien ^^ hahha

Det roliga är ju att jag har 2 länder som jag hejjar extra hårt på, Sverige och Iran, så det blir dubbelt glädje vid medalj men även dubbel sorg för förlusterna.

Snart så flyttar jag norrut också, inte alls lång tid kvar. ska börja packa imorgon faktiskt och senast nästa vecka ska jag vara utflyttad.. känns lite ledsamt nu när jag har varit "hemma" i Karlstad ett tag och börjat få kontakt med folket man miste om under sina 2 år i Forsmark och dryga halvåret i Spanien.

Dagens Bild: Os får stå för dagens bild =)



Dagens film: Pineapple Express




Dagens Låt: Pedden - A song to fine (En ny låt jag har skrivit nu, Jossi ville att jag skulle skriva en till henne så det blev en humoristisk låt ^^)

Dagens Klipp: Såhär ska spelas fotboll gott folk ^^ Så hillarious!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha justa filmningar..

2008-08-14 @ 20:23:27
Postat av: Josephine ;D

Bra jobbat Pedde (Y) längtar till att höra min låt som säkert är asskön ;D

2008-08-15 @ 19:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0