My new hometown!

Ja ni gott folk som bor i Karlstad, nu har ni blivit av med ännu en idiot! För nu har nämligen jag Pedram "Pedde,Pedden" Effati flyttat till Uppsala där jag ska bo de närmsta 4 åren.

Åkte tidigt idag, kl 09.00 ungefär och satt mig i bilen för en 4 timmars färd till Uppsala. Hade inte med mig allt jag ägde då jag bara ska bo i denna lägenhet fram till 1:a oktober då jag och Fifi flyttar in i våran egna lägenhet som ligger mitt i stan. Så jag kommer hem helgen innan så jag får med mig precis allt jag har hemma och efter det så är jag bofast i denna stad. Hur jag känner mig nu? jo det känns freakin gött! Denna stad är toppen och det ska bli gött att börja plugga nått man tycker om : ). Inge offense mot kompisarna som bor kvar i Karlstad men nu känner jag att jag gör nått med mitt liv än att bara bo hemma hos päronen och inte göra nått spännande i livet!

Nu ska vi se om det blir som de 3 senaste åren jag inte bott hemma då all verkar stå still i KD men man tappar kontakten med massor av folk man kände och det känns som att man aldrig ens hade haft ett liv därborta. 16 år av boende i hemstaden försvinner ganska snabbt ska jag förmedla er som inte tror mig.

Ska nog sova snart, det är en sköning dag imorgon som väntar! Skriver mer imorgon.

Dagens bild: Min nya hemstad!



Dagens film: Jamón Jamón

Dagens låt: Apocalyptica - Path

Dagens Klipp: Efter att ha sett Basket matcherna i OS kunde jag bara inte släppa det intresset ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0