Lugn dag

Idag så var det en relativt lugn dag, han kompisen jag bor hos jobbar nattskift så det betyder att när jag vaknar sover han och när jag kommer hem så är han på jobbet =P, Idag så tog jag min bike som jag har med mig och kika runt lite runt Sävja, rätt soft faktiskt. Sen drog jag till ICA för att handla lite varor.

Imorgon blir det lite mer att göra, då jag ska till stan och fika med Carro! och skriva in mig på Värmlands nation som en hederlig värmlänning gör ^^ (Studentkår alltså) och så kommer fifi från KD till U-sala (han ska ju också bo här) möta upp honom blir, sen ska jag kirra lite andra grejjer på stan.

Lönen kom idag btw. 17 000 kr på kontot är inga fel må jag säga! synd bara att de pengarna kommer gå upp i rök rätt snabbt då jag och ekonomi verkligen inte passar ihop..

Dagens bild: Ser på x-men nu och gdam she's hot (Halle Berry)



Dagens film: Las 13 rosas

Dagens låt: The ark - Prayer for the weekend

Dagens klipp: Måste bara tillägga att denna Alejandro är grymt talangful! (lyssna på hans andra klipp också!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0