Inte långt kvar nu...

Jag har hittat en älsklingslåt som jag kommer spela typ 100 gånger/dag i 1 veckan sen som alltid tröttna efter, men det är så lätt värt det för denna låt bara flöda in i min själ och frigjorde alla dessa tunga bördor jag bär på just nu innan skolstart och flytt och andra problem. (kolla dagens låt)

Var på fotboll igår med jocke o kollade Karlstad derbyt FBK - KBK. Matchen var händelserik och inehöll allt en match kan göra i princip. Rött kort, frisparksmål, straff, skada (bland de otäckaste faktiskt =/) drömmträff i mål.. jaa allt helt enkelt. Skulle varit på träning själv då igentligen men just nu kör jag med mina blåa boll (som jag hade under min rehabelitering) och det funkar bra förrutom att konditionen kommer vara hyperkass nu.

Läste också idag om hon bloggaren "blondinbella" hon som blivit känd på typ..ja att vara en blondie som bloggar helt enkelt :S ser inte något som helst nöjje att läsa hennes blogg och förstår inte varför den är den mest lästa i Sverige?. Alla som håller med räck upp en hand!

Dagens Bild: Ni har säkert läst om Ara Abrahamian som protestera för att han blev felaktigt dömd i brottnings semifinalen (Lider med honom som fan, helt skandalösa dommare)



Dagens Film: Garden State



Dagens låt: YEAH YEAH YEAHS - MAPS!!!!!!

Dagens klipp: Men sjukt skillade människor eller? Kung fu killar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0