ILLA!

Dagens topic är ordet ILLA! då det kommer skriva mycket som har gått illa faktiskt, men inte allt däremot..

Börjar
då med att be om ursäkt för att jag varit så dålig på att upptadera bloggen på sistone, men som jag kanske har berättat för er (eller inte), så tror jag starkt på att jag lider av en tidig stadie av demens eller Alzheimers. Och jag är faktiskt seriöst på den punkten, jag har nog nästan det sämsta närminnet man kan ha! iaf om man är så ung som jag är. Men men whatever får köra på lite hjärngympa eller nått sånt.

Fortsätter med den usla insatsen av Man U idag mot Newcastle hemma =( liksom det startade bra men bollen ville bara inte in sen fick de 1-0 och då började jag bli lite stressad faktiskt (Newcastle är ett lag Man U vinner över med MYCKET) så kom förlösande 1-1 av Fletcher, Sen började helvetet igen och bollen ville inte in, matchen slutade 1-1 och ett Man U utan Ronaldo, Carrick (skadad tidigt i matchen), Tevez, Anderson (OS) och Nani såg ut som ett lag som kommer hamna mitt i tabellen tillslut. Men en positiv sak är ju att förra året startade Man U uselt också men ändå tog hem dubbeln =)

Nog om fotboll nu, blir lite nördigt inlägg. Pratar om lite händelser som hänt i världen kanske? Och det som fastnade för mig mest var den flygande Jamaicanen Usain Bolt som flög in på ett nytt världsrekord på 100m, otroligt starkt jobbat. Sen att Madonna fyllt...100 eh jag menar 50, fasst det känns som 100 typ men hon har gjort en del bra låtar faktiskt, tycker starkt om "confessions on a dance floor" albumet så grattis till henne då!
Flytt till helgen också.. vill bara påminna er om det =)

Dagens Bild: Usain Bolt my friends!



Dagens Film: "ED" Matchens hjälte.. endast för att den den är så otrloligt dålig och går på 6:an just nu

Dagens Låt: The Killers - All these things that i've done

Dagens Klipp:
One man, one record, only one Usain Bolt! (tyvärr pga av rättigheter finns inte klippet från OS så visar ett klipp från när han slog rekord förra gången)


Kommentarer
Postat av: Jocke

Ed - mAtchens hjälte var fan rolig ju! :D Jag gillade den ^^

2008-08-18 @ 14:31:05
Postat av: Pedden

En riktig B-film likom, kolla på imdb där ligger den på de 100 sämsta filmerna

2008-08-18 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0