Helgen är välkommen

Det är helg och jag får sova ut och festa =) wieee

Ute och härjade lite här o där igår, träffade massor med kompisar man inte sett på länge och träffade annat konstigt folk sammtidigt. Hade en skitslapp dag på jobbet också igår vi bara gled runt och chillade o i slutet bytte vi lysrör i gångarna och det finns inge softare.

Idag vaknade jag hyffsat tidigt (som jag alltid brukar göra efter fyllor) och drog till stan för att inskaffa mig ett bluetooth headseat för 500 kr. Telenor har ju en sån här kampanj att om man lämnar in sin gammla mobil så får man ju 500 kr att handla för. Sen blev det lite övningskörning hem.

Dagens Bild: Dagens mode gott folk! missa inte nya trenden ;)




Dagens Film: Tenacious D pick of destiny

Dagens Låt: Katy Perry - I kissed a girl

Dagens Klipp: Jag vill också ha en sån skateboard!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0