Smärta

Hade match idag borta mot sunne, och det började hyffsat bra men jag fick en feting smäll på vaden i en närkamp och jag kände direkt hur det small till.. Jag befaras nu ha en muskelbristning M. gastrocnemius muskeln och ska nu inte ha belastning på benet och får nu hoppa på kryckor ett litet tag =/ (Så jävla skittråkigt o otur). Jaja man får iaf lite service hemma av morsan :) hehe men hade tänkt feting festa idag fasst det gick ju åt skogen.
Käkade flera smärstillande o blev lite sömnig sen o har typ sovit halva dagen.

  • Ehhhh kryckor kan ju dra
  • Heden kan dra (sämsta bangarn jag sett :P)
  • Mina betting tips börjar slå in igen
  • Rockfesten 18 april location: Forsmark blir!! :D
  • Balen 30 maj location: Forsmark blir också!
  • Dänga heden på nhl imorrn är dagens höjdpunkt



Dagens Låt: Madonna ft. Justin Timberlake and Timbaland  - 4 minutes

Dagens film: 21 (med Kevin Spacey) http://imdb.com/title/tt0478087/

Kommentarer
Postat av: Katrin

Kommer du upp på balen :)
Vem ska du gå med då?

2008-04-06 @ 18:16:58
Postat av: pedden

Jepp det blir =) ska gå med Sofia L iår igen! ska bli sketa najs, tänke eftersom jag ändå ska vara i forsmark den dagen (för det är ju student dagen efter) så kan man ju passa på att gå på balen också ^^

2008-04-06 @ 19:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0